2010-12-23 | 16:15:04

Godmorgon!? Igen?!

Godmorgon!

Nu tänker ni väl; Godmorgon?! Antingen är det jag eller FeFee galen!!

Men Icke sa Nicke, jag vaknade precis. Men jag har ju inte sovit ända ifrån igårkväll, men jag är ju somsagt sjuk så jag blev väldigt trött när jag hade gjort inlägg och tittat lite på tv så jag gick och la mig i sängen. Efter ett tag så tänkte jag att jag aldrig skulle kunna sova för jag hade ju vilat ganska länge så jag funderade på att gå upp och strunta i att sova. Men då föll jag in i sömnsdvalan och somnade till typ 16:00 så jag ska snart titta på en film på tv:n (En prinsessas dagbok 2, den börjar 16:15) och jag har ändå sätt alla filmer som vi har hemma och så var jag sugen på att se en film.. Men innan det hann jag ju klämma in ett litet inlägg! :P

Förresten håller jag på att fixa min profil så ni kan ju gå in och titta så ni får veta lite om mig!


Söt ^-^

1 Kommentarer
karengainza:

fin blogg! :D

2010-12-24 | 10:29:24
URL: http://karengainzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: