2010-12-31 | 12:09:49

Ingen Rubrik^^

Tjena mittbena! hahhaa :P

Idag är det ju nyårsafton som jag hoppas att alla vet, och jag kanske har berättat det här (har dåligt minne) men jag ska fira nyår med min syster och jag hoppas att dom kommer snart. Och när jag duschade (typ en halvtimme sen) så ringde min syster till min mamma och frågade om vi hade "festtema" eller "mjukisbyxortema" hahaa :P Jag ska ha mjukisbyxor, kanske inte så festligt men jag gillar inte festkläder så mycket. Jag gillar ju festkläder, det är ju snyggt och så men om jag får välja så har jag mjukiskläder och så är det ju bara min syster och hennes kille och deras barn som kommer och då spelar det ändå inte så stor roll.

Jag kanske gör ett inläg till ikväll eller på eftermiddagen eller någon gång, men nu ska jag spela Guitar Hero Metalica (stavning) för jag har inget att skriva på bloggen!:)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: