2010-12-26 | 19:09:42

Julklappar

Tjo!

Nu var det ganska länge sen jag skrev här på bloggen, men jag har inte hunnit för dan efter julafton fyllde mamma år och då skulle vi ju fira henne så då hann jag inte!

Jag är verkligen nöjd med mina julklappar är ni nöjda med era julklappar?
Dem här julklapparna fick jag:

  • Fem linnen: Svart, Vit, Blå, Röd och grå
  • En typ tunika
  • Mjukisbyxor
  • Pyjamas
  • Sockor
  • Stort smyckeskrin
  • Prenumation (stavning) av Julia
  • Presentkort på BisseBeth (400 kronor)
  • En grej att göra halsdukar med
  • Nagellack och lite dekorationer att ha på naglarna
  • Halsband
  • Två par örhängen
  • Bok: Fallen Ängel
  • Bok: Spejarens lärling
  • Film: Eclipse
  • Skor
  • Hårspray och typ gelé
  • Block
  • Penna
  • Bokmärke
  • Aftereight
  • Och kanske några grejer till

Ganska mycket och det kanske kommer bilder på alla saker fast bara om jag orkar ta och lägga upp typ 20 bilder :P



LOL!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: