2010-12-22 | 18:11:28

Sooooorrrryyyyyyyyyyy!!!

TjoBre!!

Jag är ledsen att jag inte bloggat på typ tre dagar... Men nu har man äntilgen jullov och det är så j***a skönt. Och snart ska man åka till Kerstin (mammas kompis) och dricka glögg och pepparkakor. Jag vet att jag inte har bytt tema, men jag tror att det ska komma snart.
JAG KAN INTE FATTA ATT DET SNART ÄR JUULL!!! Okej, okej.. Det där var lite överdrivet men jag längtar verkligen till julafton. På julafton brukar vi först få paket i julstrumpan på morgonen och sen tar vi med några paket till min syster där vi brukar fira jul. Och sen när vi kommer hem så öppnar vii resten av julklapparna!!

Ha en trevlig kväll

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: