2010-12-23 | 09:55:00

Tråkigt

Godmorgon!

Somsagt, godmorgon.. Vaknade inte precis nu men jag har inte orkat göra inlägg förrän nu. Som ni ser så har jag bytt tema till ett lite juligare tema. Äntligen så kom det!
Och imorrn är det julafton! Längtar verkligen, och idag så ska vi klä granen (vi klär den alltid dagen innan julaftonen) och jag ölskar verkligen det.

Förresten så är jag sjuk :( Precis dagen innan julafton också! Jag har feber, ont i halsen och ont i huvudet och så fryser jag väldigt mycket! Just nu sitter jag med pyjamas tofflor och morgonrock + en filt över mig, men mamma säger att det bara är för att jag har feber som jag fryser.

Har typ inget att skriva på bloggen ich det är så himla tråkigt att läsa mina inlägg då, men jag tror att jag ska komma på något att skriva!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: