2011-01-06 | 12:24:42

Konstigt inlägg!

Hejsan!

Nu har jag kommenterat lite å olika bloggar och jag hoppas att jag ska få lite flera besökare. Kanske inte blir fler än två inlägg idag för jag ska på bio klockan fyra (änglagård 3) och vi måste åka typ kvart i tre hör vi ska fixa lite grejer innan.

Imorrn ska jag och mamma och köpa kamera och lämna in min dator på lagning så då när jag har fått kameran kommer det antagligen att bli flera bilder!:)

Har typ inget att skriva om...!! Det finns inget roligt at skriva om på bloggen, kanske skriver något om jag får insperation ifrån min juliatidning, men den har inte kommit än men jag hoppas på att den ska komma idag.

1 Kommentarer
filippa:

Hehe.. fin design ;) (vi har inte alls likadana....haha)

Nej men hur är det med dig? :)

2011-01-06 | 13:44:00
URL: http://filippajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: