2011-01-08 | 09:17:57

Skyturtle

Tjena!


Vad är detta? Jo, det är en såkallad "Skyturtle"

Skyturtle är ett mysigt gosedjur som spelar lugna låtar och kan lysa upp taket med stjärnor m.m. Det här gosedjuret kanske inte ser så mjukt ut men det kan nästan så vem som helst att sova oavsett om det är en bebis eller en vuxen, så den är väldigt användbar (till mig :P)

Man behöver ju inte oroa sig för att sitt barn ska ha svårt att somna eller så.

Skyturtle kan också användas som nattlampa och den ger ett väldigt behagligt ljus. Det står det på sidan men jag har inte testat den så jag vet inte om alla tycker det är skönt, men jag tror att jag skulle tycka det iaf.

Här är en direkt länk till varan som går att köpa på sidan: http://www.prylgalaxen.se/hemelektronik/sky-turtle

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: