2011-01-05 | 19:09:02

Information typ

Tjenixen!

Det har varit lite dålig uppdatering nu på sistone, men nu ska det bli ändring och den här gången kommer det bli ändring och det lovar jag.
Fast det kommer att ta lite tid för mig att göra inlägg för att det är två tangenter som har lossnat (G och H) så det blir lite svårare att skriva för man måste trycka hårdare och så kommer man inte om det var G eller H som var till höger eftersom att dem ligger bredvid varandra!:)

Det har varit dåligt med bilder på bloggen och RIKTIGT LÅG statistik men det ska det bli ändring på, för jag ska fixa flera läsare och lite flera tävlingar och roligare inlägg med flera inlägg och så. Tyvärr blev ju inte det här inlägget så roligt men dom andra skka bli det. Men jag kan inte göra inlägg ikväll tror jag (kanske hinner) för jag ska ta undan ett spel som jag och min kompis spelade idag och "glömde" att ta undan hehee, men sen ska jag byta galgar till lite större för jag VERKLIGEN stör mig på att dom är för små och alla kläder oker ner hela tiden. Och imellan maten och galgarna kanske jag hinner med ett litet kort inlägg hoppas jag på!:)

Ses senare bildlösa blogg!! (irreterande)

1 Kommentarer
sofia:

Gillar din bloggdesign! Har du gjort den själv? :)

2011-01-06 | 12:22:42
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: